Monday, May 5, 2008

Gal·la







Gal·la was born on May, 1 at 10.45 a.m. 2,470 kg and 47 cm.



More pics on the French blog.

46 comments:

Natalia Woodward said...

Hi Mireia.
hope you and your beautiful girl are OK oh, and the father as well :).


good bye. XXXX

David Caparrós said...

Moníssima, com la seva mare!!!

Em moro de ganes per veure-la en directe!

Molts records i espero que ens veiem aviat.

Rocio said...

she is very beautiful!!
I like her!

COngratulations mather!

a kiss for the babie

Mireia Xortó said...

Hi Natàlia!
thanks for your comment. We're doing ok, trying to get used to the new situation.
xxx

Mireia Xortó said...

Hola David!
Gràcies! Jo la trobo més semblant al Carles. Una Carlitos!
Aviat ens veurem!

Unknown said...

pretty tinny baby girl.
D&G&C

Mercè Albert said...

Ooo!
congratulations als papis

Es moniisima:D tan petitona jeje
bueno esperem una visita de la Gal·la amb moltes ganes!

que vagi bè tot

Cristina Ribot said...

Good evening!
As I told you on the other blog,you have a beautiful baby!Today, your pupils have known that she was born and I can say that everybody has been very happy.They want to see her a.s.a.p.!
Now, we are studying sexuality in Biology and Gal.la is the most recent example of the miracle of life for them.
We hope to see you both before the end of June!
Mireia and Carles!Enjoy yourselves with your new lives!

XXXXX
Cris

Unknown said...

Mireia! Moltes felicitats!
Ens ho acaben de dir a l'escola!
M'alegro moltisim de que tot hagi anat be!
un peto!


María Mora

Mireia Xortó said...

Thanks so much Rocío, David, Cristina, Mercè and Maria!

Mireia said...

Congratulations Mireia!
I guess last Sunday was absolutely special for you... your first Mother's Day being the mother and not just the daughter! ;)
I hope you're very well and happy! By the way, she looks so sweet! She seems to be calm and quiet... I hope she doesn't cry very much at nights! :P


See you soon, a kiss for you!


P.S.: Enjoy now that she's little... Time flies, and when you realise she'll be a "lovely" teenager like us! :)



Mireia Martínez

Laura said...

Oooo!! que mona!!
es molt maca mireia!
FELICITATS!!



laura Z

Mireia Xortó said...

Thanks Laura and Mireia!
But, Mireia, you are a good example of a good teenager. Let's hope she's gonna be one of those! Anyway, now we do have to deal with her crying too much. She really hates when we change her diapers!

Eva García said...

Hi Mireia!!
Congratulations,
she is very beautiful baby.

:)

Mireia Xortó said...

Thanks Eva!

Unknown said...

Congratulations Mireia!!!
She is a nice baby.
I hope that she doesn't cry a lot at night! :)
I wish you all the best

Anna Andrés

Mireia Xortó said...

Thanks Anna!
She does cry at night sometimes, though!

paatri. said...

Hii Mireeia !
Congratulations :)

I am pleased that these well!
I hope to see you soon,
she is very pretty ^^

byee

Paula Ivorra said...

Hi Mireiaaaa

She's sooo cutee,,, in the second photo she looks so pretty...
I want a baby,,, but not yet :D
My family and I wish you and Carles the best!
She is a bit little, no?
I Hope that the "parto" wasn't very difficult and "doloroso"...

Paula

Mireia Xortó said...

Hi Patri and Laura!
Thanks for your comments!
The delivery was painful for 5 hours, but it was soon forgotten when I had her on my chest!

Marta Pérez Montes said...

MIREIAAAAA!!!!
CONGRATULATIOOONS!

Oh Gal·la is very very cute!

I hope you and your new family are well!!!
Be happy!!!!
Oh!
I'm late for school!
Bye

MartaP.

Unknown said...

MIREIA!!!!

Moltes felicitats!!!! La Gal·la és una nena maquíssima, me'n alegro molt per vosaltres. :)
No sabia on contestar-te (perquè no sé quina adreça consultes més), o sigui que et comento aquí.
Cuida't molt i espero que estiguis molt bé.

bea guzman said...

Hi Mireia!
How are you?
I hope that Gal·la and her mother are very well^^
We want to see the baby soon!
Congratulations:)
It's little but very pretty
:D


Kisses for you!
Enjoy with shee

Beeeerta ! said...

Mireia!
Congratulations! She is very beautiful!
And the "carrito" it's very original :)
I hope that everything is Ok.
A lot of kisses, Berta.

Mireia Xortó said...

Hola Xènia!
Moltes gràcies pel teu comentari!
Em pots escriure al yahoo, és la que més consulto.
Què tal tot? Suposo que a tope per a la sel·le. Ànims i sort!
Ens veiem al juny amb la Liz i en Mike!!!!!!!!!

Mireia Xortó said...

Hello Marta, Bea and Berta!
Thanks for your words.
We'll come to school ASAP. Now she's too young and still has to get used to so many things, but We'll bring her to meet you all before of the end of the school year.
The stroller is really for girls, Berta. I also love it, it looks like Labanda's design!

Cristina Ivern said...

Congratulations Mireia!
I hope you and your baby will be ok and everything has been ok!
Gal.la is pretty and the name is very original.
See you soon!
Kisses
Cristina Ivern.

Mireia Xortó said...

Thanks, Cristina!

Unknown said...

T'ha arribat el blog de la Gala??
diguem alguan cosa a gonzalez2@safagava.edu ok?

thanks

Laura said...

Congratulations Mireia!!!


es monissima .. s'asembla a tu en la part de boca es molt guapa, espero que sigui bona nena, que no plori i us deixi dormir jaja

Felicitats al papis!!

un petonass
adew

sam maldonado said...

Hola Mireia!!
Moltes fel·licitats! És guapíssima, esperem veureu's haviat!
Si els feu tant macos feu-ne més !


Fins haviat!!

Mireia Xortó said...

Gràcies pels vostres comentaris, Sam i Laura!
Aviat us visitarem!
Avui la Gal·la ha fet el seu primer passeig i demà, que ja farà 2 dies de la caiguda del cordó, la banyarem per primer cop!

Mireia Xortó said...

Hola David!
No vas rebre la meva resposta?
Et reenvio el mail que et vaig enviar i un altre, del que te n'haurà parlat la Cris!

Natalia Luque Llauradó said...

Congratulations Mireia!!!

I hope tha you and your baby are fine!

She is very nice!

Enjoy very much!

:)

tania said...

hi Mireia, sorry but I don't had Internet and I couldn't wrote a comment...sorry!!

Happiness!!^^
Gal·la is very beautiful!!
I hope that you and Gal·la will be ok!!

a lot of kisses!!

tania!:)

Mireia Xortó said...

Hello Tania and Natàlia!
Thanks for your comments!
We're fine. Gal·la has just had a bath! See you soon, girls!

r a q u e l said...

mireiaa!
moltíssimes felicitatss!
ho sento... no he pogut passar-me avans..
espero que tot marxi molt bé i que com m'imagino la nena et porti moltíssimes alegries.
perquè moments així passen molt poques vegades a la vida i cal disfrutar-los al màxim.
un petó molt molt fort mireia!
per cert, la nena és molt maca! :)


raquel, 3r C

Mireia Xortó said...

Hola Raquel!
Moltes gràcies pel teu comentari tan bonic!
Ara acabem de banyar la Gal·la...
Aviat us vindrem a veure!
Petons!

santi said...

Congratulations Mireia!
She is very pretty ^^
My best wishes for you and I hope see you soon in the school with gal·la :)
bye bye!

Mireia Xortó said...

Thanks, Santi! We'll come soon!

LAIA said...

Mireia!
Moltes FELICITATS!
La Gal·la és molt maca, espero que estiguis molt bé;)

Aveura si algun dia et passes pel cole amb la nena,per cert, ens agradaria que vinguessis a la festa de comiat de 4t ESO, es el sis de juny a les set de la tarde al teatre, ja ens diràs algu;)

Espero que tu i al teu marit sigueu molt feliços i disfruteu de la vostra primera filla.

PD: quan tingui temps t'enviaré la carta per la nena d'EUA(es que ara estic molt enfainada)

molts petons!
bye:)

Laia Palau

Mireia Xortó said...

Hola Laia!
Moltes gràcies pel teu comentari i gràcies per convidar-me al vostre comiat. M'agradaria molt venir. Tot dependrà de la Gal·la. És que encara lacta massa sovint, amb molt poc interval de pausa i això limita molt les nostres sortides.
Un petó!

Beeeerta ! said...

Mireia :)
Com estàs? I la família? Espero que bé. És que acabo de veure les radiogràfies de la Gal·la al blog de la Cristina Ribot! Es veuen molt bé, a més, mai havia vist cap en 3D!!
Molts petons i fins aviat!
Berta;2nESO

Mireia Xortó said...

Hola!
Tot bé. La Gal·la és una miqueta gandula per mamar o prendre biberó, però anem fent. Li hem de fer pessigolles als peuets!!!!!!!
Avui hem anat al pediatra i ja ha augmentat un quilo respecte del pes de naixement i és molt llarga, 53 cm, fora de la gràfica. Li haurem de fomentar el bàsquet!!!!!!!

Sergio Becerra Cabrera said...

Hola! Soc el Sergio Becerra de 3r ESO C. Tens una filla monisima =D.
Ens veiem aviat amb la teva filla als braços.
Fins aviat

Mireia Xortó said...

Moltes gràcies, Sergio!